auto elektronika zamość

Instalacje gazowe BRC

autoalarmy zamość

 

auto elektronika zamość

 

autoelektronika zamość

 

 

 

BRC SEQUENT SDI 2.0

 

 

diagnostyka zamość

 

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI). Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika.

Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika. W systemie zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwę RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika).

SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.

System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin, przez co jest przyjazny dla środowiska.

ZASTOSOWANIE: Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SDI: Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

FUNKCJE: Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

NORMY: System spełnia normy emisji spalin EURO IV.

ZALETY: - system jest w pełni konfigurowalny, - nie wymaga emulacji sondy lambda, - polepszenie płynności jazdy, - zoptymalizowanie zużycia paliwa.

KONFIGURACJA: Za pomocą komputera PC

 

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI). Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika.

Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika. W systemie zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwę RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika).

SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.

System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin, przez co jest przyjazny dla środowiska.

ZASTOSOWANIE: Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SDI: Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

FUNKCJE: Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

NORMY: System spełnia normy emisji spalin EURO IV.

ZALETY: - system jest w pełni konfigurowalny, - nie wymaga emulacji sondy lambda, - polepszenie płynności jazdy, - zoptymalizowanie zużycia paliwa.

KONFIGURACJA: Za pomocą komputera PC

elektryka samochodowa zamość

Już teraz umów się na wizytę w naszym warsztacie!

ul. Starowiejska 8, 22-400 Zamość, Polska
515-840-869, 535-144-686

Godziny otwarcia

Copyright © WGB Group 2019 | Projekt i wykonanie serwis klimatyzacji zamość WGB Group

nabicie klimatyzacji zamość montaż cb radia zamość montaż car audio zamość światła dzienne zamość montaż taxi zamość zabudowy cb radia zamość

serwis DPF zamość Strona korzysta z plików cookies i zapisuje pliki tymczasowe na Twoim komputerze. Pozostając na niej akceptujesz te warunki. Więcej TUTAJ.